Azt mondod nincs új marketing eszköz a nap alatt?

Webes marketing megoldások.

De van! Az IKEA is megcsinálta.

A svéd bútor óriás első számú marketing trükkje, hogy képes a „vásárló szívével érezni”. Felismeri a vágyaidat és ehhez igazítja kínálatát. Így születtek meg az első olyan bútordarabok, melyet bárki össze tud szerelni a saját otthonában komolyabb szerszámok nélkül is. Erre volt igény, ezt fejlesztette az IKEA tökélyre. A technika fejlődésével újabb lehetősége nyílt a vevők meggyőzésére. Tudod mivel előzte be újra versenytársait?

Létrehozta saját app-ját, amivel a bútorokat virtuálisan elhelyezheted az otthonodban. Korábban a vásárlók 14 % – a visszavitte a megvásárolt darabokat, mert csak otthon derült ki, hogy túl nagy vagy egész egyszerűen nem illett a képbe. Elégedetlen vásárlóból túl sok a 14 %.

Vásárlók viselkedésének elemzése.

Azt mondták a barátaid nem fog illeni a lakásodba a zöld kanapé, amit már megrendeltél? Nem kell többé izgulnod, hogy esetleg rossz döntést hoztál. Töltsd le az ingyenes IKEA Katalógus app-ot és máris megtapasztalhatod milyen érzéseket fog kiváltani belőled a bútor, amit választottál. Illik hozzád? Vajon feldobja a csíkos kanapé a lakás hangulatát? Az IKEA megteszi, amire vágysz. SEGÍT JÓL DÖNTENI. Ezzel el is nyerte a vásárló bizalmát. Persze ő sem önzetlenül segít… Mivel a Katalógus app csak a saját bútorait tartalmazza, így ebben a formában más márka termékeit nem tudod kipróbálni (egyelőre), vagyis elérte, hogy elköteleződj iránta.

Ez egy igazi 21. századi marketing újítás. Gratulálunk hozzá!

Próbáld ki Te is az IKEA Catalogue app-ot (iOS és Android készülékkel), ha kétségeid vannak lakberendezői képességeid terén.

Te is értékesítesz valamit? De nem tudod mire vágynak az ügyfeleid? Ne csak vaktában lövöldözz, kérd ügyfeleid viselkedésének elemzését!

[]
1 Step 1
Kérem adja meg Nevét
E-mail címét
Telefonszámát
Cége nevét
Írja le elképzelését, kérdését...more details
0 /
Previous
Next