Webáruház fejlesztés

Egy webáruház nem csak egy értékesítési felület, hanem egyben egy marketing eszköz is. Természetesen ha megfelelő stratégiát alkalmazunk. Nálunk egy webáruház fejlesztés alapja egy kiforrott stratégia, és csak ezután kezdjük meg az arculattervezést illetve a programozást.

A webáruház fejlesztés során cégünk elsődleges szempontként az értékesítési célokat veszi figyelembe. Éppen ezért munkánk első lényeges fázisánál azt a fő irányvonalat követjük, hogy a webáruház professzionális és színvonalas megjelenésének segítségével, a legnagyobb hatásfokkal legyen képes eladni a benne szereplő termékeket. Mindezt a webáruház fejlesztése során a céltudatos és kreatív arculattervezésnek, illetve az eladást maximalizáló eszközök megtervezésével érjük el. Ezeknek köszönhetően az elkészült webáruház a lehető legtöbb látogatót képes az oldalán tartani és vásárlásra ösztönözni. Webáruház kfejlesztés esetében maximálisan érvényesül az online pénztermelés fogalma. Megfelelő kezekben a webáruház fejlesztése utáni weboldal (rendszer, bolt) egyenértékű, majd később akár lényegesen több is lehet, mint egy hagyományos utcai üzlet.

Webáruház fejlesztése, programozása: 200.000 – 450.000 Ft + áfa között (felépítéstől, funkcióktól függően)

Az alábbi funkciók listája

Egyedi arculat
Reszponzív felület
Korlátlan kategória szám
Korlátlan termék szám
Korlátlan gyártó/készítő kezelés
Egyedi arculat
Multi-Nyelv kezelés
Multi-valuta kezelés
Termék pontok
Termék értékelés
Letölthető termékek
Automatikus termékkép kezelés
Több adóosztály hozzáadás
Kapcsolódó termékek
Statikus oldalak
Szállítási díj kalkulátor

Még több funkció benne...

Kupon rendszer
Kereső optimalizáltság (SEO)
Egyedi modulok fejlesztés
Mentés, visszaállítás
Nyomtatható számla
Értékesítési riportok
Kívánságlista funkció
Multi-valuta kezelés
Termékösszehasonlítás
Matematikai szűrési modell
Többféle opció szűrés
Termékkövetés
Termékmegosztó oldalak integrációja
Hírek, blog modul
Hírlevél modul
Könnyű adminisztrációs oldal

Egy webáruházban lévő leggyakoribb tartalmak

Ha az értékesítő rendszerünk rendelkezésre áll, akkor kezdődik a munka ránk eső része: a webáruházat fel kell tölteni tartalommal. A leggyakrabban használt (szükséges) tartalmak egy webáruházban a következők:

Kategóriák:

A kategóriák a webáruház lelke, egy jó kategorizálás fél siker. Minél több termékünk van, annál fontosabb, hogy okosan alakítsuk ki a kategóriákat, és ezáltal elősegítsük vásárlóink számára a nekik való termékek megtalálását.

Termékek:

A termék adatbázis felépítése általában nem gyerekjáték, minél több termék van, annál nagyobb feladat. Minden termékhez érdemes minimálisan egy darab jó minőségű képet szerezni (amit jó esetben kapunk a gyártótól/nagykertől, rossz esetben nekünk kell fényképezni), plusz írni legalább egy pár soros leírást, hogy miért érdemes az adott terméket megvenni. Ha a termékkörünk olyan, hogy egy termékhez sok információt meg kell adni (pl. hardware), akkor pláne komoly munka a termék-információk összegyűjtése.

Szöveges tartalmak:

Jogilag is kötelező néhány szöveges tartalmat megírni a webáruházunkra (pl. vásárlási feltételek, adatvédelmi nyilatkozat, cégadatok, stb.), de ezen felül termékkörtől és célpiactól függően érdemes lehet egyéb információkat is a vásárlók rendelkezésére bocsájtani (GYIK, használati útmutató, garancia, stb.). Gondoljuk át, hogy milyen kérdések merülhetnek fel a vásárlókban, és próbáljuk ezeket előre megválaszolni.

Emailek:

Egy jó webáruház rendszer automatizáltan kommunikál a vásárlókkal, és küld egy automatikus üzenetet a vásárlóknak minden vásárláskor, regisztrációkor, vagy ha mondjuk postára adtuk a csomagját. Érdemes ezen szövegeket is minél „vevőbarátabban” megírni. Ha több részletre is kíváncsi a témakörrel kapcsolatban, akkor erről a Vevőmágnes webáruház tudáscsomagban olvashat.

Weblap készítés

Elkészítjük weblapját, összehangoljuk a keresőoptimalizálással és fizetett hirdetési kampányokkal.

Online Marketing

Online marketing tudásanyagok és tanfolyamok továbbadása igényes, könnyen érthető, és hatékony módszerrel

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás segítségével sokkal nagyobb esélye lesz a keresőkben az első oldalra jutni az Önnek fontos kulcsszavakra.

Tartalom stratégia

Weboldalak és webáruházak tartalomírását vállaljuk, ütős marketing szövegekkel, egyedi és kreatív módon.

Kulcsrakész weboldalt szeretne?

Az új weboldalt nem csak megtervezzük vállalkozásod számára, hanem kulcsrakészen SEO/ Marketing eszközökkel támogatva helyezzük ki a világhálóra.